2013. június 11., kedd

Sárgarépás sajtos cukkini fasírt


Az egyik kajás csoportomban már lassan mindenki elkészítette Edina cukkinis fasírtját. Én sem maradhatok ki, pláne, hogy imádom a cukkinit. Nagyon finom ízletes lett, kicsit módosítottam az eredeti recepten. Köszönöm a receptet :)

Hozzávalók:
3 cukkini
3 sárgarépa
100gr mozzarella (eredetileg trapista sajt)
só, bors
petrezselyem (az enyémből kifelejtettem)
2 tojás
4-6 ek szezámos zsemlemorzsa
2 nagy gerezd fokhagyma
2 ek zabpehely (nálam vegyes pehelymix volt itthon)
olaj


Elkészítés:
A cukkinit, répát lereszeltem, megsóztam és állni hagytam kb fél óráig.
A mozzarellát apróra morzsoltam, hozzá kevertem a kinyomkodott zöldségeket és a többi hozzávalót, zsemlemorzsánál figyelni kell, mennyit vesz fel, ne legyen híg, de túl sűrű sem.
Olajon kisütöttem, no én próbáltam minél kevesebb olajon sütni, de szebbek lesznek , ha több 1-2 cm olajon sütjük, csak akkor megszívja magát…
Fokhagymás tejföl isteni kísérője :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...