2013. június 2., vasárnap

Fahéjas mézes tallérok



Keksz projektem következő alanya ez a fahéjas mézes keksz lett. Nagyon finom, bár egy kicsit roppanósak lettek, lehet, pár nap alatt puhulna, de nem maradt már másnapra sem.
Kb. 20-25 darab lett belőle.



Hozzávalók:
120gr vaj
220gr. méz
4 ek barnacukor
4 ek porcukor
350gr liszt
4 kk. sütőpor
4 tk fahéj


Elkészítés:
A vajat, a mézet és a cukrokat egy serpenyőben állandó keverés mellett összemelegítettem, amíg a vaj elolvad. 5 percig hűlni hagytam. A vajas keverékhez hozzá öntöttem a sütőporral és fahéjjal elkevert lisztet. A kész masszából 1-1 teáskanálnyi halmokat adagoltam a sütőpapíros tepsire. Díszítő koronggal kilapítottam (villával vagy kézzel is tökéletes lesz).
A sütőt előmelegítettem 200°-ra és addig sütöttem,amíg aranyszínűvé nem vált.
5 percig pihentetjük és csak utána vesszük le a tepsiről, mert könnyen össze törik.

2 megjegyzés:

  1. Még egy finom fahéjas keksz. :) Jól bele vagy jőve a kekszgyártásban. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbálom kiváltani a bolti kekszek vásárlását, három gyereknél.. inkább megcsinálom, mint megveszem.. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...