2013. május 28., kedd

Rakott krumpli

A rakott krumpli az egy klasszikus kedvenc nálunk, 2-3 hetente biztos előfordul a konyhámban.
Van hogy egy kis sajtot is csempészek a közepébe, vagy pár karika vékonyra szeletelt hagymát.
Fel tudják dobni a klasszikus változatot.

Hozzávalók:
1 kg burgonya
4 tojás
1 szál kolbász
1.5 nagy tejfől
vaj
só, kömény





Elkészítés:
A burgonyát héjastul sós, köménymagos vízben megfőztem. Az utolsó pár percben bele tettem a tojásokat is. Hideg vízben kihűtöttem, majd pucolás után karikára vágtam őket. A kolbászt felkarikáztam, majd félbe vágtam őket (így jobban elvesznek és a kicsi lányom se túrja ki).
Rétegezve leraktam őket. Először kivajaztam a tálat, majd burgonya (sózni v. vegetával megszórni), majd kolbász, rá a tojás, szintén sózni, majd tejföl halmok, aztán újra a rétegek. A tetejére burgonyát tettem, sóztam, majd tejföllel alaposan beterítettem.
200°-os sütőben 40 percig sütöttem.
Tejföllel tálaltam :)  nyamiii


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...