2013. május 16., csütörtök

Kókuszos aszalt sárgabarackos keksz

Még mindig keksz, úgy látom ráálltam erre.. ígérem holnap nem keksz lesz :)
Szóval lehet variálni, nekem most sárgabarackom volt otthon, de áfonyával, naranccsal is tökéletes lehet.
Jázminom neki ült és egymaga eltüntette a fél doboz sütit egyszerre. Ízlett neki, na...:)
Gyorsan kész van, kell ennél több?! Nekem nem :)



Hozzávalók:
125gr vaj
100gr nádcukor
1 tojás
200gr liszt
2tk sütőpor
80gr aszalt sárgabarack (bármilyen gyümölcs jó)
50gr kókuszreszelék

Elkészítés:
A vajat habosra kevertem a cukorral, hozzáadtam a tojást, majd a lisztet és összegyúrtam. Legvégül a gyümölcsöt és a kókuszreszeléket adtam hozzá.
Kézzel gombócokat formáltam, majd kicsit lenyomkodtam.
Előmelegített sütőben 160°-on pár perc alatt világosra sütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...