2013. május 26., vasárnap

Étterem ajánló


Szeretnék veletek egy kis élménybeszámolót megosztani.
Szoktunk étterembe járni, bár nem sűrűn bevallom, de ami itt fogadott minket, hát hogy is mondjam, az egy igazi íz orgiával ért fel. Na kezdem az elején.
A Pünkösd hétvégét kettesben töltöttük a párommal, elutazhattunk, ez egy három gyerekes párnak maga az évekig tartó kikapcsolódás :) Szombathelyet választottuk, ott még nem voltunk.


Szombaton elindultunk a belvárosi részbe éttermet keresni, hát kellett keresgélni, mire megtaláltuk az OLD POST PUB-ot, érdemes volt.
Balázs maradt a klasszikus fogásnál: Babgulyás főtt füstölt csülökkel és parasztkolbásszal,
míg én a Sajtos erdei gombás csirkeragulevest választottam.



Nem szoktam túlozni, de már a tálalás is megfogott, nem a szokásos tányérokban tálaltak, hanem inkább tálakban. A levesem pedig igazi íz robbanás volt, írhatnám csupa nagybetűkkel, mert annyira robbantak az ízek a számban, leírni nem is nagyon lehet, ezt meg kell kóstolni. Finoman krémes, porhanyós és…..hm leírhatatlan.
Velem szemben a párom is csak hümmögött, látszott rajta, hogy élvezi a levesét, bár majdnem kifogott rajta a mennyiség.
A következő fogásnál a drágám Velővel töltött borda rántva rendelt, szerintem elég nehéz lett ez a kettő együtt, de hát ő ezt szerette volna.
Én pedig azt hiszem a gombára buktam: Smucig sógor kedvence (tócsnitésztában sült karaj, fűszeres erdei gombás kacsamáj ragu) Kaptam kéttenyérnyi nagyságú panírozott húst, hatalmas mennyiségű igazán krémes kacsaraguval.
A drágám tányérja se volt semmi, őrületes mennyiségű sült krumpli, hússal. Azt mondta pont jó volt, pontosan eltalálták a fűszerezését.



Ültünk a tálak felett és néztük a másikat, hogy boldogul a mennyiségével, hát én nem boldogultam, a húsom feléhez már nem bírtam hozzá fogni.
Desszertről pedig még álmodni sem mertem.
Szóval, ha egyszer Szombathelyen jártok, ne hagyjátok ki ezt a helyet. Igazán tartalmas, hatalmas adagok, kedves és gyors kiszolgálás fogadott minket. Árban is elfogadható, én nem nevezném drága helynek. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...