2013. május 14., kedd

Borsóleves

Zöldségesnél megláttam a friss borsót és nem tudtam ott hagyni.
Szorgos kezecskék segítettek kibontani a borsókat a hüvelyükből. Jázmin neki állt és engem el is zavart répát pucolni, majd ő csinálja. Néha hozott nekem 1-2 kisebb darabot, hogy ez biztos fincsi egyem meg. (mert mondtam neki,hogy a cukorborsó apróbb és édesebb)



Hozzávalók:
500gr borsó (nem mértem tisztítva kb. 2 marék lett)
4 kis sárgarépa
1 fehérrépa
1ek liszt
pirospaprika
1 tojás
3ek liszt
2ek májkrém

Elkészítése:
A felkarikázott répákat olajon megpároltam, hozzáadtam a borsót, pár percig dinszteltem. Majd megszórtam 1 ek liszttel, pirítottam, pirospaprikát hozzáadtam, felöntöttem vízzel. Amikor felforrt sóval ízesítettem.
Elkészítettem a galuskát: a tojást felvertem, beletettem a lisztet és a májkrémet, sóztam.
Amikor megpuhult bele szaggattam a galuskákat. 1-2 percig főztem, megszórtam petrezselyemmel és tálaltam is.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...