2013. január 2., szerda

Mogyorókrémes marcipánszelet

Igaz, hogy már fél éve megnyitottam a blogomat, de mivel írni nem írtam, csak képeket töltöttem fel, így én ezt az időpontot Január 02. tekintem a blogom megszületésének!Kívánom, hogy minél többen gyertek és találjatok kedvetek szerinti recepteket.


Eddigi alkotásaim:




Ez a laktató sütemény egyik karácsonyunkra készült. Elég munkaigényes, de nagyon megéri, gyermekeim kedvence lett.
A díszítést a tetejére az Aldiban találtam, marcipán, szépen feldobta a süteményt.
A receptet a Nők Lapja konyha 2009-es számában találtam.

Hozzávalók:
(2 dl pohárral)
2 pohár liszt
1 pohár cukor
1 pohár kefir
0.5 pohár olaj
2 egész tojás
1 cs. sütőpor
1 üveg mogyorókrém
40 dkg marcipán
mogyoró a díszítéshez

A tészta hozzávalóit egy tálban simára keverjük. Pappírral bélelt tepsibe öntjük és 170° sütőben világosbarnára sütjük. Kihűtjük, majd 2 téglalappá vágjuk.
A marcipánt a porcukorral szórt deszkán kinyújtjuk, akkorára amekkora a tésztalapunk.
Összeállítjuk a süteményt. Az alsó tésztalapot megkenjük a mogyorókrémmel, erre helyezzük a marcipánt, erre ismét mogyorókrém, majd a másik tésztalap. A tetejét is megkenjük mogyorókrémmel, mogyorószemekkel díszíthetjük, 2-3 órát dermesztjük a hűtőben és szeletelhetjük.

1 megjegyzés:

  1. Én ezt miért nem láttam eddig? :D Azt hiszem megtaláltam! Juj, már alig várom! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...