2014. január 14., kedd

Sült csirkemell, sült rizsgolyó

Ma nálunk a maradék hasznosítás napja volt.
Mit is főzzek, mivel a betegségek miatt elmaradt a leves, így lett egy kis húslevesünk, benne csirkemellel, amit kihalásztam, amikor már majdnem megfőtt.
Aztán akadt a hűtőben egy kis doboz pörköltmaradék. Tegnapról meg egy kevés natúr rizs.
Nem tudok pontos mennyiségeket megadni, mert nem mértem semmit.

Maradék:
                rizs
                pörkölt
                főtt burgonya
+ 3 tojás
1 zacskó panko panír (lehet zsemlemorzsa is, de így ropogósabb lesz)
só, bors, szerecsendió
reszelt füstölt sajt
vaj, tej


Elkészítés:
A csirkemelleket sóztam borsóztam, majd a felvert tojásba mártottam, aztán a panírba. Forró olajon kisütöttem.
A rizst, pörköltet, reszelt sajtot, 1 tojással, sóval, borssal alaposan átforgattam az aprítóban. Gombócokat formáztam belőlük és megforgattam a panírban.
Ezeket is kisütöttem az olajban.

A maradék burgonyához kevertem egy kevés vajat, tejet, sót, borsót, szerecsendiót és összeturmixoltam.
A csirkét és a rizsgolyókat a krumplipürével tálaltam :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...