2014. január 23., csütörtök

Sajtos kifli

A kicsi fiam kedvéért készült ez a tejfölös kifli egy kis sajttal megspékelve. Igazi kifli mániás a drága. Minden nap csak kiflit enne, persze a sajt se hiányozzon róla. :)
Limara egyszerű tejfölös kifli receptjét használtam fel. Nem csalódtam benne, benne nem lehet. :)


Hozzávalók:
2 dl tej
2 ek. tejföl
2 ek. burgonyapehely
2 tk. só
csipet aszkorbinsav
40 g olvasztott vaj
500 g liszt
1 tk. cukor
3 dkg élesztő
reszelt sajt

Elkészítés:
A hozzávalókat dagasztógépbe tettem, bedagasztottam. A bedagasztott tésztát a duplájára kelesztettem. A tésztát 8 darabba vágtam. Csepp alakura nyújtottam őket és a szélesebb részétől feltekertem.

Sütőpapírral bélelt tepsibe tettem őket, hagytam duplájára kelni, majd megszórtam a reszelt sajttal. Alaposan bevizeztem, majd 200 °-os előmelegített sütőben 15 percig sütöttem a kifliket.


2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...