2014. január 19., vasárnap

Forraltbor, ahogyan én szeretem :)


Imádom a forralt bort, ha tehetném, minden nap készítenék.
Szerintem vörösborból az igazi, keverve nekem nem jött be, más az íze.
Igazi esti mulatság kizárólag felnőttek részére, beburkolózni egy takaróba...


Hozzávalók:
7 dl vörösbor
1.5 dl víz
6 ek cukor
1 fahéjrúd
2 szem kardamom
1 csillagánizs
2 szem szegfűszeg
1 szál vaníliarúd
1 citrom reszelt héja
1 ek citromlé

Elkészítés:

A hozzávalókat (citromlé kivételével) egy lábosba tettem, majd gyengén gyöngyöztetve 20 percen keresztül főztem. Nem szabad forralni. A végén adtam hozzá a citromlevet, majd letakarva állni hagytam 20 percig. Újramelegítettem, leszűrtem és már kortyolgattuk is.

Italt fotózni nem egyszerű dolog...áááá.....de az íze mindent visz :)

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...