2013. szeptember 27., péntek

Sült tarja, sült krumplival


Egyszerű sült tarját készítettem, sütőben sült krumplival. Igazán színes és íncsiklandozó látvány lett. Az íze pedig magáért beszél, mind elfogyott roham lépetekben. 



Hozzávalók:
9 szelet tarja
1 kg burgonya
só, bors,
4 gerezd fokhagyma
gyros  fűszerkeverék


Elkészítés:
A tarja szeleteket enyhén kiklopfoltam, a fokhagymákat áttörtem, majd 1 ek olajban kikevertem, ezzel dörzsöltem be a tarják mindkét oldalát. Sóztam, borsóztam is őket és félretettem pihenni.
A burgonyákat felkarikáztam, majd cikkekre vágtam, gyros fűszerkeverékbe forgattam. 180°-os sütőben kb 30-40 percig sütöttem.
A húst kevés olajon elősütöttem, mindkét oldalát pár perc alatt, majd jénaiba sorakoztattam őket és 180°-n 40 percig sütöttem, igazán omlósak lettek. Szinte egyszerre lettek készen.

Hagymásuborkával tálaltam! Igazán omlós-roppanós ebédünk lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...