2013. szeptember 17., kedd

Sültcsirkés rizottó


Maradék hasznosítás céljából készült. 
1 kis csirke + leves, hozzákeverve a rizshez, kell ennél több?!



Hozzávalók:
1 sült csirkemell (apró darabokra vágva)
0.5 liter húsleves,
2 újhagyma
só, bors
50gr. vaj
100gr. reszelt sajt



Elkészítés:
Maradék sült csirkét és húslevest hasznosítottam.

Kevés olajon megfuttattam a rizst, rádobtam az újhagymát, majd fokozatosan felöntöttem a húslevessel. Közben kitartóan kevergettem. Sóval, borssal ízesítettem (picit még elviselt) A végén (kb.25 perc) hozzáadtam a csirkedarabokat, majd belekevertem egy kis darab vajat, meg egy kevés reszelt sajtot, lefedtem 5 percre és már ettük is. Nem is maradt belőle egy szem sem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...