2013. október 22., kedd

Salsa dip /szósz


Amikor olyanunk volt egy kis tortilla mellé vettünk salsa szósz, de nem mindig fogtuk ki a jót, így arra gondoltam megpróbálom reprodukálni. Szerintem egész ízletes lett, mi sem bizonyítja jobban, mint hogy pillanatokon belül elfogyott. Lopnom kellett egy kis tálal, hogy le tudjam fotózni J
Gyorsan elkészíthető és még gyorsabban elfogyasztható!!



Hozzávalók:
1 cs zöldhagyma
1 doboz paradicsom konzerv (2 paradicsomot és a levét használtam)
4 friss paradicsom
1 marék jalapeno
1 tk. koriander
1 tk. római kömény
só, bors
½ tk. chili

Elkészítés:
Az újhagymákat vékony karikákra, a paradicsomokat és a jalapenokat apró kockára vágtam.
A koriandert és a római köményt száraz serpenyőben átpirítottam, akkor jó, ha illatozni kezd. Mozsárban összetörtem őket. A paradicsomkonzerv levét és belőle 2 egész paradicsomot összeturmixoltam, majd egy tálban hozzá kevertem a többi hozzávalót. Sóztam borsóztam és egy kis chilivel erősítettem még rajta.
Tévé elé ülve egy „kevés” tortilla chipsszel mártogattuk.

Aki szereti az erőset, ezt is fogja J


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...