2013. október 26., szombat

Bundás alma + egy kis Palacsinta

Apa kívánságára készült ez a finomság.
Nagyon szereti, jó sok fahéjas cukorral :)
A gyerekek meg a palacsintáért vannak oda, ki érti ezt?! :)
Lett nekik nutellás+kakaós+lekváros hmmm....


Hozzávalók:
400gr liszt
2 tojás
pici só
1 ek cukor
3 dl tej
szénsavas ásványvíz amennyit felvesz még
4 savanykás alma
1/2 citrom
1 ek fahéj
100 gr porcukor
olaj


Elkészítés:
Robotgéppel csomómentesre kikevertettem a hozzávalókat, kicsit sűrűbb palacsintatésztát készítettem.  Hűtőben pihentettem fél órát.
Az almákat megpucoltam, felkarikáztam és karalábévájóval kiszedtem a magházát.
Citromos vízbe dobáltam őket, hogy ne barnuljanak.
Olajat forrósítottam, egyesével belemártottam a tésztába az almákat, majd mehetett, az olajba. Arany barnára sütöttem, még forrón fahéjas porcukorral megszórtam.
A maradék tésztát + ásványvízzel felhígítottam, kisütöttem.

Kettőt ütöttem egy csapással J Apa is örült az almának, gyerkőcök meg a palacsintának.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...