2015. szeptember 22., kedd

Körte smoothie

Süni eszembe juttatta, hogy el kellene kezdenem újra smoothie-kat gyártani.
Mivel úgyis diétára fogtam magamat, ezért jönnek a reggeli finomságok.
Tegnap persze a mangóssal leptem meg magamat, de nem kókusszal, hanem zabpehellyel sűrítettem rajta egy kicsit.
Ma meg a maradék körtéket hasznosítottam.


Hozzávalók:
3 körte
150 ml görög joghurt
1-2 ek vegyes zabpehely
50-100 ml víz

Elkészítés:
A körtéket meghámoztam, majd felkockáztam, rászórtam a vegyes zabpelyhekből egy marékkal, felöntöttem a joghurttal és már turmixoltam is.
A végén kevés vízzel higítottam, hogy iható legyen.
Amilyen gyorsan kész lett, annyira gyorsan meg is ittam J

Lehetne még édesíteni mézzel, de nekem így is elég édeskés lett.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...