2015. szeptember 30., szerda

Sütőtökös cukkini tócsni

Szóval az történt, hogy az én drágám elkezdte emlegetni a tócsnit.
No… Ő persze a sima krumplisra éhezik, de nekem ekkor már beindult a fantáziám. 
Volt otthon 1 szép nagy sütőtököm, meg egy pár cukkinim, ebből következett, hogy a krumplis ma elmarad… :P
Nagyon finom, -kissé laza szerkezetű- tócsni lett a végeredmény.
A sütőtök édességét ellensúlyozza a fokhagymás joghurt!!!!
           Hm….


Hozzávalók:
1 sütőtök
2 cukkini
2 tojás
1 marék petrezselyem
1 marék metélőhagyma
1 marék parmezán sajt
kb. 4 ek liszt
só, bors, szerecsendió

1 kispohár joghurt
só, bors, gyömbér
2 gerezd fokhagyma


Elkészítés:
A megtisztított cukkíniket és a sütőtököt lereszeltem, összekevertem a felaprított petrezselyemmel és metélőhagymával.
Lereszeltem a sajtot is, ezt is hozzáadtam.
Sóztam borsóztam, megszórtam 1 kk. szerecsendióval.
Tojással és liszttel készre dögönyöztem a kezemmel.
Felforrósított kb. 1 ujjnyi olajban 1 ek-nyi mennyiségeket kisütöttem.

Fokhagymás joghurttal tálaltam.


2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...