2014. május 28., szerda

Perzsa padlizsán csirkecombbal

Egy ideig rá voltam/vagyok/ kattanva a padlizsánra, már az összes eltett padlizsánomat elfogyasztottam... Ekkor találkoztam az egyik Good Food számba egy Perzsa menüsorral, a recept innen származik.
Nagyon egyszerű finom köretet kaptam, próbáljátok ki megéri!!!


Hozzávalók: 
450 g padlizsán (tisztított)
1-1 vöröshagyma és lilahagyma
4-5 ek görögjoghurt
2 gerezd fokhagyma
só, bors
4-5 levél menta
1-2 ek olivaolaj


Elkészítés:
Nagy serpenyőben 1 ek olajon, közepes hőfokon megsütöttem a szálasra vágott hagymákat, kiszedtem őket. A padlizsánokat kisebb kockára vágtam, serpenyőbe tettem 1 ek olajjal és addig sütöttem, míg megpuhult. Ezután krumplinyomóval összetörtem, majd hozzákevertem a hagymák felét, joghurtot, fokhagymát, sóztam, borsóztam. A tetejére szórtam a maradék hagymát és a felaprított mentaleveleket.
Sült csirkecombhoz tálaltam köretként….
Tuti ismétlés lesz belőle, nem túl kalóriadús (hús nélkül 110 kcal egy adag), de mégis laktató ebédet kaptam.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...