2013. március 12., kedd

Rigó Jancsi torta


Danim 11 éves lett, mivel hétköznapra esett gondoltam meglepem egy kis tortával. Nézelődtem mit lehetne össze hozni, így találtam Marka konyhájára és ott a Rigó Jancsi szeletre. Nagyon megtetszett a csupa csokissága, amit a Dani szeret is. Gondoltam a receptet egy kicsit átalakítva tortaformára is lehet igazítani. Lehetett.




Hozzávalók:
a piskótához:
2 tojás
2 evőkanál cukor
2 evőkanál liszt
1 evőkanál kakaópor

a krémhez:
500 ml habtejszín hidegre hűtve 
3 evőkanál porcukor
125 gramm étcsokoládé (81%-ost használtam)

A tetején lévő mázhoz:
100 gramm étcsokoládé
1 evőkanál olaj

Az elkészítés leírása megtalálható Markánál, nálam annyiban módosult, hogy kerek 18 cm-es kapcsos formában sütöttem a piskótát.
Ja és a krém hozzávalóit lecsökkentettem, még így is maradt belőle.
Számomra egy nagyon finom torta lett. A Daninak túl étcsokis lett, ellenben a lánykám 2 szeletkét is bevágott belőle.




Ezzel a tortával indultam Marka születésnapi blogjátékán. Ez volt az első ilyen nevezésem éééés
én lettem kisorsolva. annyira örültem neki. Köszönöm Marka!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...