2014. március 9., vasárnap

Friss sóska, az én drágámnak!

Danim kedvence, mindig is szerette, ezen már a bölcsiben is nagyot néztek. :)
Végre megérkezett az első adag friss spenót és ráadásul még a szülinapja előtt, nem kérdés mi lett az ünnepi ebédünk.


Hozzávalók:
1/5 kg sóska
kb. 4 dl tej (nem mértem le)
só,
kb 1.5 ek cukor (ízlés kérdése, nem szoktam túl édesre készíteni)
1.5 ek liszt
kevés olaj

Elkészítés:
A sóskát megtisztítottam, az erénél megfogva letéptem a levelet. Többszöri vízben megmostam.
Az olajból lisztből rántást készítettem, erre dobtam rá a sóskát és kavargattam, míg össze nem esett.
Ízesítettem sóval cukorral, majd felöntöttem annyi tejjel, hogy ellepje. Beforraltam, hogy olyan krémes állaga legyen. Megkóstoltattam a kis hedonistámmal és már kész is. 
Sült tarjával és főtt krumplival tálaltam.
Ez az adag nagyjából 3 személynek elegendő, de mi csak kettecskén esszük a kis drágámmal.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...