2015. november 9., hétfő

Sajtos rizslepény

Ciki, nem ciki én magam csúszok ki az általam megjelölt határidőből…ó jaj!

Tűpárna és habverő blogot sorsolták ki a gyerekeim nekem, már az első átnézés alkalmával megakadt a szemem ezen a rizslepényen.
Mindig van maradék rizsünk, ez egy rendkívül jó kis recept az eltüntetésére.
Barna rizst nem használok, nem jött be a többieknek, így fehér rizzsel készítettem.

Dupláztam az adagot. J

Hozzávalók:
200 g rizs
2 tojás
150 g reszelt sajt (trappista-parmezán-ementáli keveréke)

só, bors, kurkuma
provence fűszerkeverék
½ csokor petrezselyem
1 kevés kókuszolaj


Elkészítés:
A reszelt sajtot összekevertem a tojással és a fűszerekkel, petrezselyemmel majd hozzáforgattam a főtt rizst.
Lepénykéket formáztam, majd kevés olajon kisütöttem őket.
Fokhagymás tejföllel tálaltam.

Igazán kiadós vacsoránk lett.


Igyekszem az összefoglalóval, csak adjatok nekem egy kis időt... :)

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...