2013. augusztus 27., kedd

Tejfölös gombapörkölt

Egyszerű és nagyon gyorsan elkészül, főleg amikor éppen nincs túl sok időnk.
Elvileg az egész családom szereti, de mindig akad valaki akinek nem annyira jön be.
De azért el szokott fogyni, csak kell egy kis rábeszélés. :) 

Hozzávalók:
500 gr gomba (csiperke)
1 vöröshagyma
2 ek olaj
só, bors
150 ml tejföl
1 ek liszt



Elkészítés:
A gombát apróra szeleteltem, a vöröshagymát is felaprítottam.
A hagymát kevés olajon megdinszteltem, hozzáadtam a gombákat, hagytam párolódni.
Sóztam, borsoztam, pirospaprikával ízesítettem.
A tejfölbe elkevertem a lisztet, ezt is a gombához adtam.
Rottyant egyet és már kész is az ebéd.
Főt tésztával tálaltam. Gyors és finom ebéd-vacsora kb. 20 perc alatt kész van.
Szoktam még paprikával és paradicsommal ízesíteni, de ez most kimaradt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...