2016. január 26., kedd

Kolbászos burgonyaleves

Egy kis házi kedvencünket osztom meg veletek. 
Ez elég sokat készül nálunk mindenki nagyonnn szereti.
Az ízeket lehet variálni, ki hogy szereti, mi imádjuk a tárkony illatát-ízét..hmmm..
Nagyon szeretem majorannával, egy kis babérlevéllel is, de az már olyan főzelékes íz. J


Hozzávalók:
700 g burgonya
½ szál kolbász
1 fej vöröshagyma
3 ek olaj
2 ek liszt
só, bors, tárkony
pirospaprika
2 ek tejföl


Elkészítés:
A burgonyát apró kockára vágtam, majd feltettem sós vízben főzni. Amikor már majdnem megpuhult, serpenyőben a felkarikázott kolbászt megpirítottam, hozzáadtam a leveshez.
A visszamaradt zsiradékot kipótoltam az olajjal, majd megdinszteltem benne az apróra vágott/le lehet reszelni is/ hagymát, liszttel besűrítettem, megszórtam pirospaprikával, tárkonnyal.

A levesbe kevertem, a tejfölt kikevertem kevés vízzel ezt is a leveshez vegyítettem. 

1 megjegyzés:

  1. Jól tud esni egy ilyen finom, meleg leves ilyenkor. Játék van nálam. korsocska.blogspot.hu

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...